În ATENȚIA vizitatorilor!!!
Dacă aveți imagini amuzante sau istorii interesante (bancuri) le puteți trimite pe
monytza@mail.ru sau
completati formularul din dreptul paginii.

Imaginile/bancurile interesante le vom publica pe site și vom indica autorul acestora (nu uitați să ne scrieți cum va cheamă :) ), la dorință puteți lăsa și linkul dumneavoastră de pe facebook/odnoklassniki sau alte site-uri de socializare dăcă doriți ca lumea să vă cunoască.

Amuzare plăcută! :)

duminică, 6 octombrie 2013

Pensie

Părţile corpului vor să iasă la pensie, de aceea fac şedinţă.
Ochiul spune:
- Eu am văzut deja atâtea lucruri urâte, aşa că aş vrea să mă retrag
într-un loc mai întunecos!
Urechea spune:
- Eu am auzit deja atâtea lucruri urâte, aşa că aş vrea să mă retrag
într-un loc mai liniştit!
- Şi eu aş vrea să ies în pensie - se aude o voce din ultimul rând.
Preşedintele prezidiului se enervează şi strigă:
- Să se scoale cine a vorbit neîntrebat!!
- Ei, dacă aş putea să mă mai scol, n-aş ieşi la pensie..