În ATENȚIA vizitatorilor!!!
Dacă aveți imagini amuzante sau istorii interesante (bancuri) le puteți trimite pe
monytza@mail.ru sau
completati formularul din dreptul paginii.

Imaginile/bancurile interesante le vom publica pe site și vom indica autorul acestora (nu uitați să ne scrieți cum va cheamă :) ), la dorință puteți lăsa și linkul dumneavoastră de pe facebook/odnoklassniki sau alte site-uri de socializare dăcă doriți ca lumea să vă cunoască.

Amuzare plăcută! :)

joi, 27 iunie 2013

Mama pleaca la serviciu

Mama pleaca la serviciu si le spune la copii :
-Daca vine taticul beat il dezbracati da nu si de chiloti!
Copii:
-Dar de ce?
-Findca acolo este un sarpe si o sa va muste
Peste ceva timp suna mama la copii si ii intreaba daca o venit taticul si daca l-au dezbracat. Copii ii spun: 
-L-am dezbracat dar l-am dezbracat si de chiloti. 
Mama:
-Dar v-am spus ca acolo este un sarpe si o sa va muste!!
-eii mama noi la sarpe capul l-am taiat si oule i le-am stricat si la cuibar foc am dat!